• Polska wersja
  • English version
Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific

Nagroda za współpracę i widoczność, 2018-06-13

Nagroda za współpracę i widoczność, 2018-06-13

Projekt, którego celem jest podnoszenie widoczności płatków śniadaniowych i zbożowych batoników Nestlé w dodatkowych miejscach ekspozycji sklepów detalicznych, realizowany w Polsce i Europie Centralnej, zdobył nagrodę „Cereal Partners Worldwide Generating Demand Award”. Prowadziły go wspólnie działy produkcyjne, marketingu, sprzedaży oraz Event Managementu Cereal Partners z Polski oraz Europy Centralnej. Nagrodę zdobył w pierwszej edycji konkursu CPW dla projektów komercyjnych. Ogłoszenie wyników miało miejsce podczas niedawnej konferencji pionu komercyjnego CPW, która odbyła się w Londynie.


– Bardzo jestem dumny, że spośród 90 zgłoszeń z całego świata nasze pomysły i ich wykonanie znalazły się w gronie trzech najwyżej ocenionych projektów – mówi Wojciech B. Sobieszak, który kieruje strukturą CPW w Europie Centralnej. – Nasze zgłoszenie zwyciężyło w kategorii „Współpraca”. Jury doceniło nasz zespół za to, że potrafimy włączać w projekty komercyjne również działy odpowiedzialne za logistykę i produkcję i skutecznie poprawiać widoczność naszych produktów w sklepach detalicznych.

Uwagę gremium oceniającego nadesłane projekty zwróciła też skuteczność wdrażanych w Polsce i Europie Centralnej rozwiązań. Specjalne materiały promocyjne, nadstawki na kartony z płatkami, w których umieszczane są zbożowe batoniki, nieszablonowe rozwiązania graficzne to wszystko powoduje, że dodatkowe ekspozycje płatków śniadaniowych Nestlé oraz zbożowych batoników wyróżniają się w sklepach, przyciągając zainteresowanie konsumentów. Dane statystyczne mówią same za siebie, jak skuteczne są to rozwiązania: o 36% wzrosła liczba ekspozycji wyrobów śniadaniowych Nestlé w 2017 r. w porównaniu z rokiem poprzednim, a o niemal 200% zwiększyła się liczba dodatkowych standów!

Na zdjęciu od lewej: Wojciech B. Sobieszak, Agnieszka Pyrzewska – wiceprezes CPP, dyrektor marketingu, Tomasz Stark – dyrektor sprzedaży.