David Clark, kierujący od maja grupą Cereal Partners Worldwide, po raz pierwszy odwiedził Polskę. „Po tym, co tu zobaczyłem, rozumiem, dlaczego historia Cereal Partners Poland jest jedną z legend CPW” – napisał dziękując za zaproszenie. Pozytywne wrażenie zrobiły na nim dobre wyniki roku 2018, mądre zarządzanie wszystkimi poziomami organizacji i zespół zdolnych ludzi.
Prezesa CPW bardzo ucieszył zielony kolor kluczowych wskaźników ekonomicznych CPP, zanotowanych w 2018 roku. David Clark wizytował obie fabryki CPP (Toruń i Lubicz) oraz Centrum Dystrybucyjne w Grębocinie. Wziął również udział w spotkaniu z kadrą kierowniczą firmy i reprezentacją pracowników, odpowiadając na pytania polskiego zespołu. Kluczowym było to o przyszłość CPW.
– CPW generuje dla Partnerów, czyli Nestle i General Mills, zadowalający zwrot z inwestycji. Z obu stron jest wola kontynuowania tego przedsięwzięcia – mówił D. Clark.
Wskazał, że w najbliższej perspektywie celem CPW jest rozwinięcie i wykorzystanie niezagospodarowanych obszarów, które mogą zostać wypełnione przez produkty oparte na płatkach śniadaniowych. Kluczową kwestią wydaje się wnikliwe śledzenie potrzeb konsumentów. Służą temu wnikliwe badania konsumenckie i bezpośrednie rozmowy z odbiorcami płatków. Podczas wizyty w Polsce David Clark odwiedził w porze śniadania dwie rodziny. Na własne oczy przekonał się, jak wygląda śniadanie w polskim domu.
Wojciech B. Sobieszak, prezes firmy Cereal Partners Poland Toruń-Pacific, która jest częścią CPW od 1994 roku, na pamiątkę spotkania w Toruniu wręczył gościowi wierną kopię norymberskiego wydania dzieła Mikołaja Kopernika: "O obrotach sfer niebieskich" (na zdjęciu u góry). Jednym z punktów wizyty była wspólna kolacja w gronie przedstawicieli polskiego zespołu. Prezesowi CPW podczas wizyty w Polsce towarzyszyli Luc Imbert, wiceprezes CPW i dyrektor regionalny w Europie i Francisco Rojas, szef operacyjny CPW w Europie.