Polak zaczyna dzień od powstających w Toruniu płatków śniadaniowych Nestle, ogląda najchętniej TVN, telefonuje telefonem Nokia, korzystając z usług Ery GSM. Do pracy najchętniej jeździ Volkswagenem. Obiad zje z Winiarami, a maila wyśle z komputera Toshiby. Na wakacje pojedzie z Orbis Travel i zapłaci za to kartą Visa. We środę na gali Readers Digest Trusted Brands ogłoszono wyniki największego w Europie badania konsumenckiego, w którym także Polacy wybierali swoje ulubione marki, które darzą największym zaufaniem.
Przy okazji badania, w którym wzięło udział 23 500 respondentów z 16 krajów, w tym 1012 Polaków, dowiedzieliśmy się, że Polacy to głównie osoby aktywne i zdecydowane, optymistycznie nastawione do życia. To także osoby ostrożne, otwarte, oryginalne. Wyniki sondażu pokazały też, że ankietowani Polacy pod pozorem pewności siebie, otwartości na nowości i zmiany oraz zamiłowania do ryzyka, są raczej sfrustrowani niepewnością swojego losu, niezadowoleniem z poziomu życia, przytłoczeni współczesnym światem. Spośród różnych krajów największym zaufaniem darzą Polacy swój kraj, Polskę: ze względu na jego mieszkańców, jako cel wyjazdu urlopowego, a szczególnie ze względu na rodzimą kuchnię.
Znaczne zaufanie wykazują też Polacy do krajów takich, jak: Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Czechy. Najmniejsze zaufanie wykazują ankietowani Polacy w stosunku do Rumunów i to pod każdym względem: jako narodu, miejsca spędzenia urlopu oraz kuchnię tego kraju. Bardzo małe zaufanie mają też Polacy do Rosjan i ich kraju jako miejsca wypoczynku, ale już nieco większe do kuchni tego kraju. Interesujący jest stosunek Polaków do Stanów Zjednoczonych. W małym stopniu mieszkańcy oraz sam kraj są darzeni zaufaniem, a najmniejszym - kuchnia tego kraju. Wśród ankietowanych Polaków to mężczyźni i single mają bardziej wyrobione zdanie niż kobiety oraz rodziny z małymi dziećmi.
Podczas Gali Readers Digest Trudsted Brands, która odbyła się we środę 23 kwietnia 2008 r. w Centrum Olimpijskim w Warszawie, wyróżniono marki w trzydziestu kategoriach. Płatki Nestle, produkowane przez Cereal Partners Toruń-Pacific, zdobyły złote wyróżnienie po raz trzeci. Więcej w serwisie www.markigodnezaufania.pl